پیام ویژه

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/1477377/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ضرورت کمک به ساخت خانه ایثار و ساماندهی گلزار مطهر شهدا در مازندران

استقبال چشمگیر فعالان جمعیتی از جایزه ملی جوانی جمعیت

سرپرست حجاج ایرانی: عمره ادامه خواهد داشت

فارن پالیسی: ایران و متحدانش بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند

پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به غرب کشور از فردا

خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران

وصول یک ماهه 1000 میلیارد مالیات از شرکت‌های خام فروش صادراتی

دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان

مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی

بررسی پیشنهاد افزایش 2 برابری حق مسکن کارگران در شورای کار

تمامی مشخصات مهم پیکسل 8a و قیمت آن افشا شد

واکنش «کیهان» به سرمقاله هم‌میهن: اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI6 و موساد باشد

گفتگو با گلایدرسواری که "یسنا" را پیدا کرد

آقای علم الهدی! برای دفاع از حجاب از زن باده نوشی مثل منیژه دفاع می‌کنید؟

سرمقاله جمهوری اسلامی/ خط پایان زمامداری بی‌کفایت‌ها

عملیات جستجوی یسنا از دید کایت‌سواری که او را پیدا کرد

ترافیک سنگین در جاده‌های خروجی گیلان

نجات جان 15 گردشگر مفقودی در ارتفاعات نوشهر

زمان تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی مشخص شد

توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟

زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد

توقف عرضه آپدیت One UI 6.1 سری گلکسی S22 سامسونگ به دلیل باگ موجود

سرمقاله اطلاعات/ ناترازی‌ها در اقتصاد

سرمقاله ابتکار/ دفاع هوایی یکپارچه

جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی

«خودنویس»؛ مخرب یا تسهیلگر بازار مسکن؟

سرمقاله اعتماد/ شورای همکاری خلیج فارس در ترازوی دوستی

سرمقاله ایران/ پیام بازدارندگی نظامی در ساحت افکارعمومی

سرمقاله دنیای اقتصاد/ سیاستگذاری دستوری و مسائل آن

سرمقاله جام جم/ سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی

درگیری مسلحانه در زاهدان؛ یک نفر کشته و سه تن مجروح شدند

سرمقاله کیهان/ نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود

سرمقاله فرهیختگان/ مسخ دیاسپورای ایرانی چگونه ممکن شد

سرمقاله شرق/ تسلیحات هوش مصنوعی

سامسونگ گرافیک اختصاصی برای گوشی‌هایش می‌سازد؟

سرمقاله خراسان/ مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!

مدیرعامل OpenAI درباره آینده هوش مصنوعی چه تصوری دارد؟

کامپیوتر جدید کورسیر با پنل چوبی و سیستم خنک‌کننده مایع از راه می‌رسد

بارش شدید تگرگ در دُرُح خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند

پیش بینی بورس در هفته جاری

ساعت 2024 امیزفیت با بدنه فولادی و شارژدهی 11 روزه معرفی شد

چطور برای افغان ها کار هست، برای ایرانی ها کار نیست؟!

اصولگرایان برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند / رابطه دولت رئیسی با غرب از موضع ضعف است / همه‌چیز را رها کرده‌اند، چسبیده‌اند به حجاب!

مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی

تحقق درآمد 440 میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم

به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند

تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آتش سوزی انبار لاستیک در شیراز مهار شد