پیام ویژه

آخرين مطالب

وزارت نفت

لزوم توجه به نقش راهبردی کارگاه‌های مرکزی مناطق نفت‌خیز جنوب در پیشبرد افزایش تولید

پیام ویژه - رئیس بازرسی شرکت ملی نفت ایران ضمن تأکید بر لزوم روزآمد کردن و احیای کارگاه‌های مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: نقش راهبردی این کارگاه‌ها به‌عنوان کارگاه‌های تخصصی و مادر در تعمیر ماشین‌آلات دوار فرآیندی نیازمند توجه‌ جدی و همه‌جانبه است.

گام‌های رو به‌ جلو صنعت پالایش ایران در ۱۴۰۲ چه بود؟

پیام ویژه - صنعت پالایش نفت ایران در سال ۱۴۰۲ موفق شد با حمایت از شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان ایرانی، برای نخستین بار در حوزه صدور تجهیزات پیشرفته پالایشی از جمله کمپرسور و کاتالیست‌ به پروژه‌های فراسرزمینی و دستیابی به دانش فنی ارتقای کیفی نفت‌کوره واحدهای پالایشی گام بردارد.

صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار

پیام ویژه - معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که ایران طبق دو قرارداد گازی با عراق از ژوئیه ۲۰۱۷ تاکنون حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به ارزش ۱۵ میلیار دلار گاز به عراق صادر کرده است.

صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد

پیام ویژه - مدیر دفتر انرژی، صنعت و معدن مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: نفت امروز به صنعتی پویا بدل شده و به بالندگی خوبی رسیده و شاهد هستیم که در دولت سیزدهم در این بخش کارهای جهادی شده است و این روند ادامه دارد.

ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»

پیام ویژه - مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اینکه برای تحقق هدف‌گذاری جهش تولید در ۱۴۰۳، اولویت فعالیت‌ها و راهبرد صنعت پتروشیمی افزایش ظرفیت‌های تولید است، گفت: در این مسیر تکلیف هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی همکاری و یکپارچگی در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» است.

مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است/ مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار

پیام ویژه - شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع و مصرف ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در هشتمین نوروز با رشد ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت

پیام ویژه - رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران از حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۱۷۵۰ شرکت از کشورهای نفتی جهان در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور خواهند داشت.

با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توانیم به‌سوی صادرات بنزین حرکت کنیم

پیام ویژه - معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه بیشترین مصرف بنزین کشور در ۲۹ اسفندماه پارسال ثبت شده است، گفت: مصرف بنزین در این روز به ۱۵۲ میلیون لیتر رسید و به طور تقریبی ۸ میلیون لیتر نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش مصرف داشتیم.

اسلام‌آباد نیازمند واردات گاز ایران با خط لوله آی‌پی است

پیام ویژه - وزیر نفت پاکستان با تأکید بر مطالبه اسلام‌آباد از آمریکا برای دریافت معافیت تحریمی اظهار کرد: موضع اسلام‌آباد روشن است و ما نسبت به پروژه انتقال گاز از ایران تنها ابراز تمایل نمی‌کنیم بلکه نیازمند به این پروژه هستیم.

رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»

پیام ویژه - کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون» با گذری در تاریخ نفت از کاوش، اکتشاف، بهره‌برداری، انتقال، پالایش و صادرات نفت در ایران به قلم پرویز آریان‌فر و زیر نظر کمیته مطالعات و انتشارات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در ۶ جلد منتشر شد.

برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو

پیام ویژه - نمایشگاه عکس صنعت نفت به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت، با موضوع سرمایه انسانی، مسئولیت‌ اجتماعی و تکیه بر توان دانش‌بنیان‌ها در دو ایستگاه مترو میدان ولی‌عصر (عج) و میدان شهدا برپا شد.

جایزه جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای توسعه صنعت گاز است

پیام ویژه - رئیس پژوهشگاه صنعت نفت با بیان اینکه این پژوهشگاه در زمینه تحقیق و توسعه فناوری فعالیت‌های متعددی انجام داده است، گفت: جایزه‌ای که به طرح منتخب پژوهشگاه در زمینه جمع‌آوری گازهای همراه تعلق گرفت، قدردانی از تلاش‌های چندساله وزارت نفت برای جمع‌آوری این گازها بود که تعهد بلندمدت وزارت نفت برای صیانت از منابع گازی و جلوگیری از هدررفت آن را نشان می‌دهد.

روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک

پیام ویژه - وزیر نفت با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گازهای همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳، گفت: کارخانه گاز و گاز مایع ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گازهای مشعل میدان‌های نفتی غرب کشور در منطقه دهلران به‌زودی با حضور رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت

پیام ویژه - مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از افزایش ۷ درصدی تولید بنزین کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۳ افزون بر ادامه و توسعه مذاکرات و فعالیت‌های برون‌مرزی به‌ویژه با کشورهای همسایه، عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی آغاز می‌شود و دو پروژه مهم پالایشی در آبادان و شیراز هم به بهره‌برداری می‌رسند.

آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت

پیام ویژه - مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از افزایش ۷ درصدی تولید بنزین کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۳ افزون بر ادامه و توسعه مذاکرات و فعالیت‌های برون‌مرزی به‌ویژه با کشورهای همسایه، عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی آغاز می‌شود و دو پروژه مهم پالایشی در آبادان و شیراز هم به بهره‌برداری می‌رسند.

صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو

پیام ویژه - صنعت پتروشیمی سال ۱۴۰۲ را همچنان بر مدار رشد و توسعه پشت سر گذاشت؛ از افزایش تولید و تکمیل طرح‌های در حال اجرا تا برنامه‌ریزی و اقدام‌های ارزشمند همسو با تکمیل زنجیره ارزش و خودکفایی.

افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا سال ۱۴۰۶

پیام ویژه - مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۶ با اجرای گام نخست طرح‌های توسعه‌ای در چهار میدان گازی، تولید روزانه گاز کشور معادل بیش از پنج فاز استاندارد پارس جنوبی افزایش می‌یابد، گفت: ظرفیت هر فاز پارس جنوبی ۲۸ میلیون مترمکعب در روز است و با این حساب ۱۵۰ میلیون مترمکعب در روز به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده خواهد شد.

بخش بزرگی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد

پیام ویژه - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش وزارت نفت و همکاری مطلوب برقرارشده با شرکت‌های دانش‌بنیان، بخش بزرگی از قطعات نفتی، پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی در سال ۱۴۰۲ با محور تولید بار اول بومی‌سازی شد.

شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد

پیام ویژه - عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفتی، پالایشی و پتروپالایشی در مسیر همکاری مؤثر وزارت نفت و شرکت‌های دانش‌بنیان همسو با برنامه تولید بار اول بومی‌سازی شدند.

رئیسی: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است

پیام ویژه - رئیس‌جمهوری ادامه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و افزود: دولت در تلاش است که هم خود طرح‌ها را نیمه‌تمام رها نکند و هم عقب‌ماندگی‌ها در به سامان رساندن طرح‌های رهاشده جبران کند.

تأکید رئیس‌جمهوری بر افزایش بهره‌وری در سال ۱۴۰۳

پیام ویژه - رئیس‌جمهوری با تأکید بر ضرورت افزایش بهره‌وری، از مسئولان دستگاه‌های دولتی خواست به ارتقای بهره‌وری در دولت مردمی و رسیدن به شاخص ۳.۵ اکتفا نکرده و برای بالابردن بیش از پیش بهره‌وری برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

ضرورت اجرای مقاوم‌سازی همسو با توسعه شبکه گازرسانی کشور

پیام ویژه - مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر این‌که توسعه فرآیندی همه‌جانبه است، گفت: باید به موازات تقویت شبکه گازرسانی در عرصه مقاوم‌سازی نیز تلاش و سرمایه‌گذاری کرد.

میانگین توزیع روزانه بنزین کشور به ۱۲۰ میلیون لیتر رسید

پیام ویژه - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از افزایش ۴ درصدی مصرف بنزین از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت به‌طور میانگین روزانه ۱۱۹.۴ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.

دیدار نوروزی مدیران شرکت نفت و گاز اروندان با کارکنان غرب کارون

پیام ویژه - مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به همراه مدیران این شرکت و رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت ملی نفت ایران ضمن بازدید از تأسیسات نفتی میدان‌های غرب کارون با اهدا گل، سال نو را به کارکنان این شرکت تبریک گفتند.

۴ فصل صنعت گاز در ۱۴۰۲

پیام ویژه - چهار فصلِ سال ۱۴۰۲ در صنعت گاز ایران در حالی پایان یافت که کارکنان آن در جای‌جای کشور، در سرما و گرما برای پایداری شبکه گاز کشور کوشیدند و سربلند بودند.

جایگاه جدید سوخت منطقه آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

پیام ویژه - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، جایگاه اختصاصی «خیرخواه» به عنوان یکصد و هشتاد و هفتمین جایگاه عرضه سوخت مایع منطقه در کلانشهر تبریز راه‌اندازی و عملیاتی شد.

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه آذربایجان شرقی

پیام ویژه - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، جایگاه اختصاصی «خیرخواه» به عنوان یکصد و هشتاد و هفتمین جایگاه عرضه سوخت مایع منطقه در کلانشهر تبریز راه‌اندازی و عملیاتی شد.

نفت و گاز عامل اصلی رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۲

پیام ویژه - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، توسعه و رشد در بخش نفت و گاز را عامل اصلی رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۲ دانست و گفت: خوشبختانه در این دو سال گذشته از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در وزارت نفت به‌خوبی استفاده شده است.

افزایش ۳۳ درصدی فروش پتروشیمی بندرامام در ۱۴۰۲/ تحقق حدود ۱۰۰ درصدی برنامه تولید

پیام ویژه - شرکت پتروشیمی بندرامام در سال ۱۴۰۲ با تولید حدود ۴.۵ میلیون تن انواع محصول به حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان فروش دست یافته است که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.

مدال طلای رشد اقتصادی ایران بر گردن صنعت نفت

پیام ویژه - بخش نفت در ۹ ماه پارسال با رشدی ۱۶.۳ درصدی بالاترین رشد را در میان بخش‌های مختلف اقتصاد ثبت کرد. رشد بخش نفت در ۹ ماه سال ۱۴۰۱ حدود ۹.۴ درصد بود که این اعداد نشان می‌دهد رشد این بخش در ۹ ماه سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن بیش از ۷۳ درصد بوده است. این در حالی است که رشد اقتصادی کشور در این بازه زمانی رشدی ۲۵ درصدی داشت.

تأکید وزارت نفت دولت سیزدهم بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی/ نقش مهم ۳۳ میلیارد دلار قراردادهای بالادستی در جهش تولید

پیام ویژه - وزیر نفت با اشاره به تأکید وزارت نفت دولت سیزدهم بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی گفت: ۳۳ میلیارد دلار قراردادهای توسعه میدان‌های نفتی و طرح ملی فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی با استفاده از ظرفیت و توان پیمانکاران و سازندگان داخلی در اسفندماه ۱۴۰۲ امضا شد که بی‌شک در رشد تولید تأثیری بسزا دارد.

دیپلماسی انرژی سی‌وپنج‌گانه اوجی در ۱۴۰۲

پیام ویژه - همکاری سازنده به‌ جای رقابت بازدارنده جزو نخستین شعارهای وزارت نفت دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۲ بود؛ تعاملی که با کشورهای همسایه آغاز شد و به منتهی‌الیه شرق و غرب نیز رسید، وزیر نفت همسو با فعال‌سازی دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم در ۳۵ دیدار و مذاکره خارجی خود ده‌ها تفاهم‌نامه و قرارداد در سال ۱۴۰۲ امضا کرد.

آینده‌ روشنی در انتظار صنعت نفت ایران است

پیام ویژه - نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ رشدی خیره‌کننده‌ را تجربه کرد، گفت: آینده روشنی پیش روی صنعت نفت قرار دارد.

خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته شرکت گاز خراسان رضوی به مسافران نوروزی/ تأمین گاز در همه بخش‌های مصرفی

پیام ویژه - مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از آماده‌باش کارکنان این شرکت برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه حضرت رضا(ع) در نوروز امسال خبر داد.

ساير مطالب

این 35 اقدام فناورانه برای پیشرفت‌های اقتصادی صنعت نفت را بشناسید

توزیع نزدیک به 130 میلیون لیتر بنزین در روز دوم فروردین‌ماه/ روز سوم بهار 1403 چقدر بنزین مصرف شد؟

وزارت نفت برترین دستگاه در استفاده از توان دانش‌بنیان‌ها طی سال 1402 بود

گزیده‌های نفتی هفته

آمادگی 2500 جایگاه سی‌ان‌جی برای سوخت‌رسانی نوروزی / طرح نظارت در جایگاه‌های سی‌ان‌جی اجرا می‌شود

مروری بر دستاوردهای شرکت نفت و گاز گچساران در دولت سیزدهم

مروری بر رویدادهای صنعت نفت در سال 1402

رشد اقتصادی بخش نفت در 1402 بیانگر شکست پروژه تحریم صنعت نفت است

اسلام‌آباد: به انجام پروژه انتقال گاز از ایران به پاکستان متعهدیم

اسلام‌آباد: به اجرای پروژه انتقال گاز ایران به پاکستان متعهدیم

توزیع 108 میلیون لیتر بنزین در نخستین روز سال 1403/ افزایش 9 درصدی مصرف

افزایش 2 برابری کارت آزاد جایگاه‌های سوخت در ایام نوروز/ توزیع روزانه 5.5 میلیون لیتر سوخت هوایی با افزایش پروازها

نظارت معاون وزیر نفت بر هماهنگی عملیات انتقال فرآورده‌های نفتی در کشور

پوتین برگزاری موفق کمیسیون مشترک ایران و روسیه را نشانه پیشرفت همکاری‌ها دانست

لزوم بسیج همت‌ها، سرمایه‌ها و ابتکارات ملت برای شکوفایی اقتصاد

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با کارکنان سکوهای پارس جنوبی

ثبت رکورد تاریخی مصرف بنزین در روز پایانی سال 1402/ مصرف 152 میلیون لیتر

صنعت پتروشیمی ایران نقطه قوت اقتصاد در میدان جهادی کشور

شصت‌ویکمین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)

سرمای شدید و دسیسه دشمنان خللی در جریان پایدار گاز وارد نکرد

پیام معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش به‌مناسبت آغاز سال 1403

دستاوردهای شرکت ملی نفت در 1402 نماد اعتماد به نخبگان ایرانی است

سال 1403، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»

پیشرفت ایران را منوط به مذاکره و اجازه و لبخند دیگران نمی‌کنیم

60 لیتر سهمیه بنزین فروردین‌ماه 1403 شارژ شد

قیمت سوم سوخت! سناریوی تکراری برای تشویش اذهان عمومی، اینبار در آستانه نوروز

قیمت سوم سوخت! سناریوی تکراری برای تشویش اذهان عمومی، این بار در آستانه نوروز

قرارداد انبار اختصاصی گمرک پروژه‌های غرب کارون امضا شد

تشکیل کمیته بحران شرکت متن در پی هشدار هواشناسی در استان‌های غربی کشور

جلوگیری از سوختن روزانه 30 میلیون فوت مکعب گاز مشعل در میدان آزادگان شمالی

اعزام بیش از یک هزار کارشناس فنی عملیاتی به جایگاه‌های عرضه سوخت در قالب طرح گلگشت نوروزی

نفت و گاز اروندان معین شهرستان دشت آزادگان برای مقابله با حوادث سیل احتمالی شد

ثبت رکورد مصرف بیش از 140 میلیون لیتر بنزین در 28 اسفند 1402

توزیع بیش از 140 میلیون لیتر بنزین در روز 28 اسفند ماه

توزیع بیش از 140 میلیون لیتر بنزین در روز 28 اسفندماه

توصیه‌های نوروزی برای مدیریت مصرف سوخت

توانمندی متخصصان ایرانی، 73 سال پس از ملی شدن صنعت نفت

به نام سعادت ملت ایران…

مناطق نفت‌خیز جنوب آماده مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از شرایط بد آب‌وهوایی

نقش مؤثر روابط عمومی‌های صنعت گاز در به ثمر رسیدن مأموریت‌های سازمان

تازه‌ترین وضع همکاری‌های دوجانبه تهران - مسکو و بازار نفت بررسی شد

اوجی و نواک تازه‌ترین وضعیت همکاری‌های دوجانبه تهران - مسکو و بازار نفت را در گفت‌وگوی تلفنی بررسی کردند

بررسی مسیر همکاری‌های تهران - مسکو و اوضاع بازار نفت در گفت‌وگوی تلفنی اوجی و نواک

درهای مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت به روی مستندسازان باز است

نبرد آب و آهن در سیل سیستان و بلوچستان

فراخوان دریافت پیشنهادهای فناورانه سرمایه‌ای برنامه هفتم توسعه کشور تمدید شد

دریافت 170 مصوبه اجرایی مناطق نفت‌خیز جنوب در 1402

ایستگاه صادراتی گاز بازرگان راه‌اندازی و تحویل شد

تزریق گاز به فاز نخست پروژه خط لوله «دوراهی دشتک - نهبندان»

گزارش اوجی از دستاوردهای یکساله صنعت نفت در نشست هیئت وزیران

اشتغالزایی 60 هزار نفری با امضای قرارداد توسعه 6 میدان نفتی

آیین امضای قراردادهای توسعه 6 میدان‌ نفتی

تبریک مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به مناسبت فرا رسیدن سال نوی شمسی

پیام وزیر نفت به‌مناسبت آغاز سال 1403

برآورد فروش 10.4 هزار میلیارد تومانی پتروشیمی جم‌پیلن در 1402

خودروی مدیریت بحران شرکت گاز گیلان رونمایی شد

144 جایگاه عرضه سوخت منطقه کردستان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی

سرمایه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس 75 هزار میلیارد تومان می‌شود

اعلام فهرست جایگاه‌های سوختگیری ویژه مسافران نوروزی استان‌های طرح کدینگ

سرمایه‌گذاری در نفت و گاز از مهم‌ترین حلقه‌های زنجیره استقلال کشور است

بومی‌گزینی شرط اساسی امضای قرارداد با پیمانکاران است

250 میلیون دلار پروژه مسئولیت اجتماعی سهم مناطق پیرامون توسعه 6 میدان نفتی

اشتغال‌زایی برای بیش از 60 هزار نفر با توسعه 6 میدان نفتی

اشتغال‌زایی بیش از 60 هزار نفر با توسعه میدان‌های مشترک آزادگان و آذر

صادرات نفت ایران در سال 1402 هیچ وقفه‌ای نداشت

صادرات نفت ایران در سال 1402 هیچ وقفه‌ای نداشت/ معطل سرمایه‌گذاران و پیمانکاران خارجی‌ نشدیم

قرارداد توسعه میدان‌های نفتی سومار، سامان و دلاوران امضا شد

امضای قرارداد گام دوم توسعه قدیمی‌ترین میدان نفتی ایران

قرارداد گام دوم توسعه میدان نفتی آذر امضا شد

قرارداد توسعه یکپارچه میدان مشترک نفتی آزادگان امضا شد

آمادگی پخش خراسان رضوی برای استقبال از مسافران نوروزی/ استقرار جایگاه‌ و خودروهای سوخت‌رسان سیار

بزرگترین قراردادهای نفتی یک دهه اخیر صنعت نفت ایران امضا می‌شوند

بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه اخیر صنعت نفت ایران امضا می‌شوند

تصور جهان بدون نفت

بهینه‌سازی بیش از 160 واحد موتورخانه در استان سمنان

صادرات نفت روسیه افزایش می‌یابد

نشست مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اصحاب رسانه

کسب سوددهی بلندمدت و بهره‌وری بالاتر در صنعت پتروشیمی با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی

رهبری رشد عرضه در 2024 خارج از ائتلاف اوپک‌پلاس است

معاون وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس منصوب شد

افزایش پیش‌بینی آژانس بین‌المللی درباره تقاضای جهانی نفت

نفت برنت بالای 85 دلار داد و ستد شد

گزیده‌های نفتی هفته

امنیت نفت برای جهانیان حیاتی است

رشد بیش از 16 درصدی بخش نفت و گاز در 9 ماه 1402/ تداوم رشد تولید و رشد اقتصادی بخش نفت در 1403

تازه‌ترین گزارش چشم‌انداز جهانی گاز جی‌ئی‌سی‌اف منتشر شد

فشارافزایی پارس جنوبی دقیقه 90 را رد کرده است

جهش پیشرفت طرح پلی‌اتیلن سنگین گچساران در 9 ماه پایانی 1402

صرفه‌جویی بیش از 100 میلیارد تومانی با اقدامی جهادی در نفت و گاز گچساران

اقلیم‌گرایی به چالش کشیده شد

کشف یک دستگاه تانکر حامل نفت سرقتی در منطقه عملیاتی آغاجاری

بررسی عملکرد سالانه بخش بالادست نفت در نشست هیئت عالی نظارت بر منابع هیدروکربوری

عملکرد بهینه وزارت نفت در کاهش آمار تصادف‌ها و تلفات انسانی/ ایمن‌سازی 114 نقطه حادثه‌خیز در مناطق نفتی

صادرات 29 میلیون تن محصول پتروشیمی در 1402

شرکت گاز البرز و نیروی انتظامی قرارداد همکاری امضا کردند

سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم منصوب شد

دومین نشست ارکان داخلی زیست‌بوم پژوهش، فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد

نخستین گمرک اختصاصی مناطق نفت‌خیز جنوب در نفت و گاز آغاجاری احداث می‌شود

ثبت بالاترین رقم جذب معتبر سرمایه‌ خارجی در سال 1402

کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد