پیام ویژه

آخرين مطالب

10 ادکلن خوشبو و اصل مردانه اقتصادي

10 ادکلن خوشبو و اصل مردانه
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - بازار / استفاده از عطر و ادکلن می‌تواند یک سبک زندگی یا استایل شخصی باشد. خیلی از افراد در سراسر دنیا وجود دارند که عاشق استفاده از رایحه‌ها متنوع یا ترکیب‌هایی خاص هستند. عطرهای مردانه معمولا برای موقعیت‌ها یا جایگاه‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را با سلیقه خود انتخاب کنید. 
در واقع استفاده از ادکلن در یک استایل مردانه یکی از جذابیت‌های آن محسوب می‌شود که حضور آن ضروری است. در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که خلاقانه‌ترین نت‌ها را برای ساخت عطر و ادکلن به‌کار می‌برند و بسیار هم پرطرفدار هستند. در ادامه به بررسی چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم.
معرفی 10 برند برتر ادکلن مردانه در دنیا
به‌طورکلی ادکلن‌های مردانه در 3 مورد بررسی می‌شوند که طبق این موارد، می‌توان آن‌ها را دسته‌بندی و انتخاب کرد. این موارد شامل عوامل فصلی، طبعی و غلظت تقسیم می‌شوند.
عطرها در انواع سرد، گرم و معتدل تولید می‌شوند. همچنین در انواع تند، شیرین و تلخ هم ساخته می‌شوند. ازلحاظ غلظت هم می‌توان آن‌ها را به ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم تقسیم کرد. اما بهترین آن‌ها بر این اساس شامل موارد زیر هستند:
لالیک انکر نویر با رایحه گرم دیور ساواژ برای تمامی فصول کرید انتوس ادوتویلت بلو د شنل عطر مارلی پگاسوس مردانه ادوتوالت مردانه بولگاری ادکلن تق هرمس ادکلن ورساچه پور هوم ادکلن DOLCE & GABBANA THE ONE دیور هوم اینتنس لالیک انکر نویر با رایحه گرم
استفاده از این ادکلن را به تمامی افرادی که در جامعه سِمت خوب و برنده‌ای دارند، توصیه می‌کنیم. لالیک انکر با رایحه گرم و چوبی توانسته مخاطبان جوان و موفق زیادی را به خود جذب کند. به‌دلیل گرمایی که در این رایحه وجود دارد، می‌توان آن را در فصل زمستان استفاده کرد. 
قیمت مناسب، ماندگاری بالا و قدرت پخش زیاد از ویژگی‌های بارز این عطر فرانسوی است. نت اول با رایحه سرو شروع شده و در نت میانی به خس خس تبدیل می‌شود. در آخر هم با مشک و چوب کشمیر به پایان می‌رسد. لالیک، برای خرید ادکلن مردانه می‌تواند بهترین گزینه باشد.
دیور ساواژ برای تمامی فصول

پیام ویژه

 این عطر بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای هدیه‌دادن است. اگر از سلیقه مخاطب خود اطلاع خاصی ندارید، با انتخاب این ادکلن می‌توانید محصولی فوق‌العاده را برایش تهیه کنید. این عطر با رایحه مرکبات در بین اقایان بسیار پرطرفدار بوده و برای استایل‌های رسمی و غیر رسمی هم کاربرد دارد.
دیور ساواژ را به‌عنوان یک عطر فرانسوی بی‌نظیر می‌توانید در تمامی فصول هم استفاده کنید. رایحه‌های ترکیب‌شده در این عطر ترنج و فلفل، اسطوخودوس همراه با نعنای هندی و فلفل صورتی، سدر، آمبروکسان و لابدانیوم است.
کرید اونتوس
تولید این عطر در سال 2010 صورت گرفت که توسط برند مطرح کرید وارد بازار شد. به‌دلیل داشتن رایحه چایپر میوه‌ای از همان روزهای اول ورود به بازار از طرفداران جوان زیادی برخوردار شد. میزان ماندگاری این عطر فرانسوی متوسط است و در تمامی فصول کاربرد دارد. با رایحه سیب و ترنج، انگور و آناناس شروع و در ادامه به رز، نعنای هندی و یاس می‌رسد. هیجان و نشاطی که بوییدن این عطر به شما می‌دهد، باعث خواهد شد تا شما از بو کردن آن هیچ‌وقت خسته نشوید.
ادوتویلت بلو د شنل
این عطر طبعی خنک و مایل به معتدل دارد که استفاده از آن را برای تابستان عالی می‌کند. در گروه بویایی چوبی معطر قرار می‌گیرد و عطر تلخ و منحصربه‌فرد مردانه را در خود جمع کرده است. رایحه‌های به‌کار رفته در آن شامل لیمو ترش، نعناع هندی، خس خس، سدر، چوب صندل سفید، یاس، گریپ فروت، زنجبیل، فلفل صورتی و روایح دودی می‌شود.
عطر چوبی این ادکلن با ترکیب نت‌های کهربایی، حس‌وحالی شرقی به آن بخشیده است. غلظت آن همراه با ترکیباتش به نحوی عالی ساخته شده تا بتوانید در فصل بهار هم از آن استفاده کنید.
عطر مارلی پگاسوس مردانه
برای ساخت این عطر از نت‌های شرقی استفاده شده است. ساخت آن توسط یک شرکت فرانسوی بوده که رایحه گرم و تلخ را برایش در نظر گرفته‌اند. این عطر برای زمستان بسیار مناسب بوده و ماندگاری بالایی دارد. به‌دلیل طراحی زیبایی که دارد، می‌توانید آن را به‌عنوان هدیه هم تهیه کنید.
ادوتوالت مردانه بولگاری
استفاده از این ادکلن با رایحه اقیانوسی و خنکی که دارد، می‌تواند استایلی خاص برایتان درست کند. خنک بودن آن اجازه می‌دهد تا هیجان رایحه آن را در تابستان احساس کنید. از پرطرفداترین عطرهای ساحلی اقیانوسی مردانه محسوب می‌شود و از نت‌های نارنج و پرتقال، اسطوخودوس و جلبک دریایی همراه با مریم گلی بهره می‌برد.
ادکلن تق هرمس
این عطر در 2 نوع پرفیوم و ادوتوالت عرضه می‌شود. رایحه‌ای چوبی دارد و نمونه پرفیوم آن به‌دلیل ماندگاری بیشتر گران‌تر است. بیشتر برای استایل‌های غیررسمی کاربرد دارد و برای فصل زمستان هم مناسب است.
ادکلن ورساچه پور هوم
این ادکلن با دارا بودن طبعی خنک بسیار مناسب برای استفاده در تابستان است. این عطر ایتالیایی همراه با جفت زنانه به بازار عرضه شد. این عطر برای استایل‌های روزانه انتخابی عالی است که شما را مصمم، قدرتمند و مشتاق نشان خواهد داد. پخش بو و ماندگاری بالای آن از بهترین ویژگی‌های این عطر است.
ادکلن DOLCE & GABBANA THE ONE

پیام ویژه

 بهترین ماندگاری و پخش بو را در ادکلن‌ها دارد و از طبع گرمی ساخته شده است. دارای رایحه ادویه‌ای و چوبی بوده و مناسب استفاده در فصل زمستان است. این ادکلن در 2 حالت ادوپرفیوم و ادوتوالت وارد بازار شد که از استقبال بالایی هم برخوردار بود.
دیور هوم اینتنس
نت‌هایی که در این عطر قالب هستند شامل کهربا، وانیل، خس خس، سدر و زنبق می‌شوند که به طبع آن گرما و بویایی چوبی گلی و مشکی می‌بخشد. از خوش‌بو ترین عطرهای این برند محسوب می‌شود که در سال 2007 به بازار عرضه شد.
جمع‌بندی
در این مقاله سعی شد به بهترین عطر و ادکلن‌های مطرح در دنیا پرداخته شود که براساس نوع رایحه و طبعشان می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. به‌خاطر داشته باشید که انتخاب یک عطر به‌خوبی می‌تواند شخصیت و خصوصیات شما را آشکار کند.
بنابراین، از آن برای تکمیل استایل خود و خاطره‌سازی برای اطرفیانتان استفاده کنید. فروشگاه آنلاین دیجی‌ کالا بهترین وب‌سایت فروش برای تمامی برندهای عطر و ادکلن است که می‌توانید با کیفیت و اطمینان از اصل بودنشان آن‌ها را خریداری کنید.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/1476806/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

معاون استانداری فارس مطرح کرد: برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

مردی که تسلیم نمی‌شود

گرفتارشدن خودرو‌ها در سیل شدید خیابان‌های آنکارا

محدودیت‌های نانوشته علیه معلمان

عملیات شهادت‌طلبانه شهروند ترکیه‌ای در قدس

فرقان؛ ردپای مارکسیسم

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

علیه کارگر؛ تبعات قراردادهای موقت

رئیس پلیس راهور: حق بیمه بر اساس نمره منفی و جریمه خواهد بود

قدرت‌نمایی شبانه پلنگ در مازندران

خبر خوب برای دارندگان خانه در بافت فرسوده

آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور

رادان: برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد

پرونده قتل یک پزشک در مطب به‌ کجا رسید؟

وعده مخبر درباره افزایش 35 درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر عملیاتی شد

تصاویر فا‌ش‌شده از گلکسی F55 شایعه مهم را تأیید می‌کنند

بوی گشایش ارزی از ریاض می‌آید

موج مهاجرت پرستاران؛ عمان 6 برابر ایران حقوق می‌دهد

هشدارها و حسرت‌های دو رئیس‌جمهور

ایران هسته‌ای مخلوق شرایط و تحولات است

تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا اعتراضات را شعله‌ور کرد

نفوذ سرمایه‌داری در سنگر کمونیست‌ها

دلار به دنبال بازه آرامش

دغدغه‌های انتقال فرآورده‌های نفتی از ایران با گازوئیل

صادرات زعفران ایرانی با نام افغانستان!

زارع‌پور خبر داد؛ بسته هدیه اینترنت 30 گیگابایتی برای معلمان

گجت جنجالی ربیت R1 از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند

تیک‌تاک شاید در اتحادیه اروپا نیز ممنوع شود

اشتغال اهمیت دارد

بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از 36 سال انتظار به آغوش خانواده‌

معاون سازمان راهداری: 40هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد

رو هوا بزن! 56000 تومان جایزه

ادای احترام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام شامخ شهدای مازندران

با الگوپذیری از معلم شهید مطهری نقش واقعی معلم و استاد را در کشور به ثمر برسانیم

امضای 2 سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات

ال‌جی یکی از شاخص‌ترین مانیتورهای دنیا را عرضه کرد

حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه خوزستان

کشته شدن 19 نفر در جنوب چین بر اثر ریزش جاده‌ای کوهستانی

خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا

شناسایی فرار مالیاتی 860 میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی

عاقبت دانه‌درشت‌ها

پاسخ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس

قراردادی با چین وجود دارد؟

صدور بیانیه تکراری درباره میدان آرش هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند

تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت عرضه ارز در مرکز مبادله

وزیر جهادکشاورزی: اجازه نمی‌‌دهیم محصولاتی که خودمان داریم وارد کشور شود

حلقه هوشمند رقیب گلکسی رینگ روانه بازار آمریکا می‌شود

با هم‌ دوست باشید