پیام ویژه
جلسه ستاد شاهد استان با هدف بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان جامعه ایثارگری برگزار شد
شنبه 8 ارديبهشت 1403 - 08:52:54
پیام ویژه - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری جلسه ستاد شاهد استان با هدف بهبود وضعیت تحصیلی و آینده علمی دانش آموزان جامعه ایثارگری خبر داد.

به گزارش «ایثار»، جمال اسدی، در جلسه ستاد شاهد استان که با حضور مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان گلستان و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برگزار شد، با بیان اینکه رشد معنوی و افزایش بصیرت دانش آموزان شاهد و ایثارگر از الویت های بنیاد است، گفت: همه ما مدیون شهدا و جامعه ایثارگری هستیم و فرصتها و جایگاه امروز ما مدیون خون شهدا و جانفشانی جامعه ایثارگری است. لذا ما قدردان این فرصت هستیم و در این راه تلاش خواهیم کرد تا از این امانت به خوبی محافظت و صیانت نماییم.
وی ضمن تاکید بر تقویت بنیه علمی و توانمند سازی دانش آموزان در مدارس شاهد افزود: آموزش در مدارس شاهد باید به نحوی صورت پذیرد که دانش آموز شاهد با رتبه بالا و در دانشگاههای طراز اول دولتی پذیرفته شود.
دکتر جمال اسدی،خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری بزرگ دانست و افزود: باید از ظرفیت همه دستگاه ها برای ایجاد فضای علمی، بانشاط و تربیت نسلی خلاق و مسولیت پذیر در مدارس شاهد استفاده شود.
سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز در این جلسه ضمن تبریک انتصاب دکتر جمال اسدی به سمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، اظهار داشت : ارتقا کیفیت آموزشی مدارس شاهد از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش استان است که با آسیب‌ شناسی سال تحصیلی گذشته رفع مشکلات و‌موانع کیفیت بخشی آموزشی و تربیتی در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه در کنار تهذیب، تعلیم و تربیت، جامعه ایثارگری نیاز به تقویت بنیه علمی دارد افزود:
: تربیت تمام ساحتی دانش آموزان بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و پرورشی در مدارس شاهد برای ارتقا کیفی آموزش بیش از گذشته مورد توجه قرار دارد.
وی افزود: ارتقا کیفی مسائل آموزشی و تربیتی در مدارس شاهد مستلزم اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و پرورشی است.
انتهای پیام/

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/1478656/جلسه-ستاد-شاهد-استان-با-هدف-بهبود-وضعیت-تحصیلی-دانش-آموزان-جامعه-ایثارگری-برگزار-شد
بستن   چاپ