پیام ویژه
دیدار نوروزی با 3 هزار و 388 تن از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران
يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 - 08:07:25
پیام ویژه - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از دیدار نوروزی با 3 هزار و 388 تن از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش ایثار، سعید کهن سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران طی گفت و گویی اظهار کرد: در سال گذشته در قالب طرح سپاس و تکریم، با 45 هزار و 620 تن از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در 22 شهرستان با انجام پنج رزمایش و مشارکت سپاه کربلا استان، دستگاه ها با محوریت بنیاد مازندران دیدار به عمل آمد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه نگاه ما این است تا در سال جاری این تعداد از دیدارها افزایش یابد، افزود: در فروردین امسال با 3 هزار و 388 تن از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تحت عنوان دیدارهای نوروزی از سوی روسای ادارات شهرستانهای تابعه با هماهنگی بنیاد انجام شد.
کهن سال با اشاره به اثرات مثبت این دیدارها از زوایای مختلف، اذعان داشت: حضور در منازل شهدا موجب خشنودی و خرسندی این خانواده ها میشود، دغدغه ها و مشکلات این عزیزان در بخش های مختلف احصاء و مورد رسیدگی قرار میگیرد، امروز نگاه ما نسبت به جامعه معزز ایثارگری در حوزه خدمت رسانی بر مبنای حل مسئله است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: بسیاری از مشکلات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در همین دیدارها حل میشود، استمرار دیدار با جامعه ایثارگری و گفتمان با آنان، موجب خدمت رسانی مطلوب به این قشر معزز میشود.
گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در فروردین امسال در قالب دیدارهای نوروزی با 116 تن از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در منزل و بیمارستان عیادت کرد.
استان مازندران 10 هزار و 400 شهید والامقام تقدیم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است. 
انتهای پیام/

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/1477270/دیدار-نوروزی-با-3-هزار-و-388-تن-از-خانواده‌های-معزز-شهدا-و-ایثارگران
بستن   چاپ