پیام ویژه
شهردار منطقه 20 خبر داد:
آغاز توزیع بیش از 127 هزار قبض عوارض پایدار سال 1402
يکشنبه 29 بهمن 1402 - 13:48:26
پیام ویژه - شهردار منطقه 20 از آغاز توزیع 127 هزار و 750 قبض عوارض پایدار سال 1402 خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ رضا شنگی پرداخت قبوض عوارض نوسازی را مشارکت شهروندان در نوسازی و رسیدگی به شهر عنوان کرد و گفت: 127 هزار و 750 قبض عوارض نوسازی، کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند به تفکیک نواحی شش گانه آماده و توزیع آنها به مالکان واحدهای مسکونی و تجاری آغاز شده است.
شنگی با اشاره به درج QR کدهای مخصوص در قبوض پرداخت عوارض اظهار داشت: در قبوض جدید QR کدهایی درج شده که شهروندان می توانند با اسکن آن، تمامی اطلاعات مربوط به مالکان، مبلغ عوارض و نحوه پرداخت آن را در سامانه مربوطه ثبت نمایند تا در سالهای آینده بابت پرداخت فوری عوارض مشکلی نداشته باشند.
وی با اشاره به تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی به شهروندان، افزود: آماده سازی توزیع قبوض با استفاده از نیروهای انسانی و گروه بندی پرسنل نواحی دارای کارت شناسائی، بر اساس محلات و هماهنگی لازم با نهادهای نظارتی و انتظامی انجام شده است.
شنگی با بیان اینکه توزیع قبوض تا نیمه اول اسفند ماه انجام خواهد شد، ادامه داد: مهلت پرداخت قبوض عوارض نوسازی سال 1402 تا پایان سال جاری بوده و شهروندانی که عوارض ملک خود را تا 29 اسفندماه سال جاری پرداخت نمایند مشمول 10 درصد جوایز خوش حسابی عوارض نوسازی می شوند.
وی اظهار داشت: شهروندان گرامی می‌توانند جهت حذف قبوض کاغذی و شرکت قرعه کشی جوایز ارزنده شهرداری تهران، از طریق بارکد دوبعدی و ثبت شماره موبایل مالک، ارسال شماره شناسایی به سامانه پیامکی 1370000070 و ثبت موبایل مالک، اسکن بارکد با سوپر اپلیکیشن شهروندی شهرزاد و یا از طریق سایر درگاه‌های (ATM، اینترنت بانک، POS و...)، بانک‌های طرف قرارداد و ارسال شماره شناسایی و موبایل مالک به کد دستوری #55*137* اقدام نمایند.
شهردار منطقه بیان کرد: عوارض نوسازی از جمله درآمدهایی است که دریافت آن موجب افزایش منابع درآمدی شهرداری‌ها و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهر و شهروندان می‌شود.
انتهای پیام/

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/1463824/آغاز-توزیع-بیش-از-127-هزار-قبض-عوارض-پایدار-سال-1402
بستن   چاپ