پیام ویژه
ایمنی ساختمان‌ بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) ارزیابی شد
يکشنبه 29 بهمن 1402 - 12:48:06
پیام ویژه - شهردار ناحیه3 منطقه2 شهرداری تهران گفت: ارزیابی ایمنی ساختمان بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) به دنبال برنامه‌های کمیته ایمنی در شناسایی ساختمان‌های پرخطر و ناایمن انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه2، محسن دودانگه، شهردار ناحیه3، درباره اهمیت رعایت الزامات ایمنی در مراکز درمانی اظهارکرد: اجرای دقیق دستورالعمل ایمنی با هدف پیشگیری از هرگونه مخاطرات در مراکز درمانی در اولویت کار شهرداری می باشد، لذا بازدیدهای میدانی با هدف نظارت بر عملکرد تجهیزات، امکانات و نفرات مبنی بر حفظ سلامت شهروندان و بیماران از این مرکز انجام می شود.
وی ادامه داد: اجرای دستورالعمل های ایمنی ابلاغی توسط معاونت پیشگیری سازمان آتش نشانی برای هرگونه از مراکز درمانی، آموزشی، تجاری، ورزشی و مسکونی در قالب بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها لازم الاجرا است.
دودانگه با اشاره به پیگیری کمیته ایمنی ناحیه گفت: شناسایی و برنامه ریزی جهت رفع خطر با ساختمان های آسیب پذیر از منظر ایمنی با اولویت کاربری های درمانی، تجاری، صنعتی، اداری و مسکونی از اهداف کمیته ایمنی است .
لازم به ذکر است ارزیابی ایمنی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) با حضور شهردار ناحیه3،مدیر عملیات منطقه2 سازمان آتش نشانی و مدیران اجرایی بیمارستان انجام شد.
انتهای پیام/

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/1463799/ایمنی-ساختمان‌-بیمارستان-حضرت-رسول-اکرم(ص)-ارزیابی-شد
بستن   چاپ