پیام ویژه
الفت‌پور خبر داد؛
برگزاری رویداد آموزشی تعالی سازمانی و تحول اداری(شهرآموز)
يکشنبه 29 بهمن 1402 - 11:15:39
پیام ویژه - رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از برگزاری رویداد آموزشی تعالی سازمانی و تحول اداری (شهرآموز) همراه با برگزاری آیین تقدیر و تجلیل از برگزیدگان رویدادهای تخصصی، رقابتی و مهارتی در برج میلاد خبر داد.

به گزارش شهر ، محمدعلی الفت‌پور، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: هدف از برگزاری رویداد آموزشی تعالی سازمانی و تحول اداری (شهرآموز) که در روز دوشنبه، سی‌ام بهمن‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد، ارتقای دانش تخصصی کارکنان حوزه برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و همچنین تجلیل از نفرات برتر رویدادها و فراخوان‌های تخصصی ـ آموزشی از جمله فراخوان تعلق سازمانی، اولین پویش 180 ثانیه با مدیریت دانش، لیگ رقابتی مهارت‌های کارکنان و عملکردهای برتر است.
وی افزود: این قبیل گردهمایی‌های سالانه، بستری مناسب برای بهبود و ارتقای تعاملات سازمانی میان کارکنان صف و ستاد بوده و زمینه بهبود فرایندهای کاری را فراهم می‌کند.
الفت پور مطرح کرد: 10 کارگاه آموزشی به طور همزمان در این رویداد پیش‌بینی شده است که موضوعاتی از قبیل، حل مسأله، شخصیت‌شناسی، رفتارشناسی، خلاقیت و کار تیمی، برندسازی شخصی، چابکی منابع انسانی، کوچینگ و منتورینگ و بازخور مؤثر در راستای بهبود ارتباطات سازمانی را در بر می‌گیرد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در ادامه گفت: در رویداد بزرگ (شهرآموز)، کارکنان شهرداری تهران در «پنل تجارب برتر منابع انسانی» با تجارب شرکت‌های ایرانی و بین‌المللی در عرصه منابع انسانی آشنا خواهند شد.
وی در پایان بیان کرد: چندین سامانه و طرح نیز در روز سی بهمن ماه در برج میلاد رونمایی خواهد شد و همچنین از برگزیدگان رویدادهای تخصصی، رقابتی و مهارتی تجلیل به عمل می آید.
انتهای پیام/

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/1463757/برگزاری-رویداد-آموزشی-تعالی-سازمانی-و-تحول-اداری(شهرآموز)
بستن   چاپ