پیام ویژه
گزارش تصویری / غزه در تاریکی مطلق
پنجشنبه 20 مهر 1402 - 18:57:20
پیام ویژه - گروه‌های امدادرسان بین‌المللی اکنون هشدار می‌دهند که مرگ و میر در غزه ممکن است افزایش پیدا کند زیرا اسرائیل محاصره کامل این سرزمین پرجمعیت را اعلام کرده و ورود مواد غذایی و سوخت را مسدود کرده است.

به گزارش جماران، شبکه تلویزیونی و سایت خبری الجزیره از نخستین ساعات روز شنبه و آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط شاخه نظامی حماس و ادامه حملات هوایی رژیم اسرائیل به نوار غزه پوشش لحظه به لحظه از این تحولات داشته است. الجزیره روزانه گزارش های تصویری از وضعیت جاری در غزه منتشر می کند. در تازه ترین این گزارش ها آمده است :
عکس ها ابعاد تخریب حملات هوایی اسرائیل به غزه را نشان می دهد. صدها هزار فلسطینی در سراسر غزه به دلیل بمباران هوایی اسرائیل پس از حمله حماس آواره شده اند.
پس از گذراندن شب در تاریکی مطلق، فلسطینیان در نوار غزه روز پنجشنبه بار دیگر با مشاهده محله های با خاک یکسان شده از خواب بیدار شدند، زیرا اسرائیل حملات هوایی بیشتری را به غزه انجام می دهد.
ساکنان غزه این حملات هوایی را سنگین ترین بمباران در سالهای اخیر با بیش از 1400 شهید توصیف کرده اند. در سرزمین های اشغالی، تعداد کشته شدگان حمله حماس به 1300 نفر رسیده است.
گروه‌های امدادرسان بین‌المللی اکنون هشدار می‌دهند که مرگ و میر در غزه ممکن است افزایش پیدا کند زیرا اسرائیل محاصره کامل این سرزمین پرجمعیت را اعلام کرده و ورود مواد غذایی و سوخت را مسدود کرده است.
روز چهارشنبه، سوخت تنها نیروگاه غزه تمام و خاموش شد و تنها چراغ‌هایی باقی ماند که از ژنراتورهای خصوصی پراکنده، تغذیه می‌شدند.

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه


http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/1417780/گزارش-تصویری---غزه-در-تاریکی-مطلق
بستن   چاپ