پیام ویژه
حبس و شلاق برای اعضای شورای شهر بابل پس از انتشار فیلم رابطه جنسی
دوشنبه 11 شهریور 1398 - 1:57:35 PM
پیام ویژه-پس از انتشار فیلمی از رابطه جنسی اعضای شورای شهر بابل با یک زن در سال گذشته، رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد که این افراد در مجموع به 19 سال زندان، 33 سال محرومیت از حقوق اجتماعی و 540 ضربه شلاق محکوم شده‌اند.

محمد صادق اکبری گفت که این حکم در دیوان عالی کشور تائید شده است.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: «اعضای سابق شورای شهر بابل، به دلیل اتهاماتی از قبیل شرکت در تهیه مخفیانه فیلم مبتذل و مستهجن، تهدید به منظور اخاذی و اخذ وجه، شرکت در تهدید از طریق فیلم به منظور کار غیرقانونی، معاونت از طریق تطمیع، تشویق و فریب در تهدید با فیلم به منظور اخاذی، معاونت در تهیه فیلم و تهدید به منظور انجام کار خلاف نسبت به احدی از شکات و رابطه نامشروع، محکوم شده و رای قطعی در این خصوص صادر شد».

آقای اکبری جزئیات بیشتری در این باره بیان نکرده و مشخص نیست که چند نفر در این پرونده محکوم شده‌اند.

سال گذشته و پس از انتشار فیلمی از روابط جنسی تعدادی از اعضای شورای شهر بابل با یک زن، این افراد بازداشت شدند.

در نهایت مقامات قوه قضائیه اشاره‌ای به جزئیات این پرونده نکردند.با این حال حسن روحانی، امام جمعه این شهر گفته بود: این افراد «در شورای شهر با همکاری برخی از افراد در بیرون، گردن‌کلفتی کردند، زنی را در این رابطه به فحشا کشاندند و دام پهن کردند. پول‌های کلانی برای حذف فیلم‌های غیراخلاقی خود رشوه دادند.»

به گفته آقای روحانی، یکی از اعضای شورای شهر، «یک میلیارد و دویست تومان، یکی دیگر ٣٧٠ میلیون، دیگری نیز 45٠ میلیون تومان برای محو فیلم هزینه» کرده‌اند.



http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/255446/حبس-و-شلاق-برای-اعضای-شورای-شهر-بابل-پس-از-انتشار-فیلم-رابطه-جنسی
بستن   چاپ