پیام ویژه
آمریکایی‎ها ترامپ را نمی‌خواهند
شنبه 2 شهریور 1398 - 12:51:54 PM
اخبار ویژه - پایگاه آمریکایی هیل: 57 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی جدید دانشگاه مون موث اعلام کردند که خواهان کنار رفتن ترامپ، رئیس جمهور این کشور از قدرت هستند.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز ، پایگاه آمریکایی هیل نوشت: 57 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی جدید دانشگاه مون موث اعلام کردند که خواهان کنار رفتن ترامپ، رئیس جمهور این کشور از قدرت هستند، اما ترجیح می‌دهند این اتفاق از طریق انتخابات صورت بگیرد.
35 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز اعلام کرده اند ترامپ باید استیضاح شود.
میزان حمایت شرکت کنندگان دموکرات از طرح استیضاح ترامپ رقم قابل توجه 72 درصد بود. این در حالی است که 39 درصد از رای دهندگان مستقل و 8 درصد از حامیان حزب جمهوری خواه با این موضوع موافق بودند. به طور کلی از زمان آغاز نظرسنجی‌های دانشگاه مون موث در ژوئیه سال 2017 تاکنون میزان حمایت از استیضاح رئیس جمهور آمریکا از 35 درصد تا 42 درصد تغییر داشته است.
تنها 39 درصد از شرکت کنندگان معتقد بودند که ترامپ باید بار دیگر در انتخابات آمریکا به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.
همزمان با انتشار نتیجه این نظرسنجی، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی هشدار داده که "کند شدن رشد اقتصادی آمریکا، انتخاب مجدد ترامپ به ریاست جمهوری این کشور را به خطر انداخته است.
به نوشته واشنگتن پست: مشاوران ارشد کاخ سفید اوایل این ماه به دونالد ترامپ ، رئیس جمهور (آمریکا)، هشدار دادند که برخی پیش‌بینی‌های داخلی نشان می‌دهد امکان کند شدن قابل ملاحظه رشد اقتصادی در سال آینده وجود دارد که گرچه منجر به رکود نمی‌شود، ولی مسیر او برای انتخاب مجدد در سال 2020 را بغرنج می‌کند.
در حالی که ترامپ اقتصاد کنونی آمریکا را در بهترین وضع در تاریخ این کشور توصیف کرده است، برخی رقبای دموکرات وی گفته‌اند اقتصاد آمریکا به سمت رکود می‌رود.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/250776/آمریکایی‎ها-ترامپ-را-نمی‌خواهند
بستن   چاپ