پیام ویژه
بحرانی کثیف در خیابان های آمریکا!
شنبه 2 شهريور 1398 - 10:29:40
اخبار ویژه - بسیاری از شهروندان آمریکایی هنگام رفت‌و‌آمد در خیابان‌های شهرهای مختلف با معضل «مدفوع انسانی» در گوشه و کنار خیابان‌های اصلی شهر‌های محل سکونت خود رو‌به‌رو هستند!


بسیاری از شهروندان آمریکایی هنگام رفت‌و‌آمد در خیابان‌های شهرهای مختلف با معضل «مدفوع انسانی» در گوشه و کنار خیابان‌های اصلی شهر‌های محل سکونت خود رو‌به‌رو هستند!
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از معضلاتی که آمریکایی‌ها در چند سال اخیر در خیابان‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند،«بحران مدفوع» است!آمارهای عجیب و غریبی از این معضل در ایالت‌های مختلف آمریکا وجود دارد. طبق تحقیقات پایگاه اینترنتی «سیتی‌لب»، شهروندان شهرهای نیویورک، سان‌فرانسیسکو و شیکاگو بیشتر از شهرهای دیگر آمریکا با مخاطره «قضای حاجت» در معابر عمومی و مدفوع انسانی در خیابان‌ها مواجه هستند.با رشد بی‌خانمانی در این کشور و نبود امکانات بهداشتی برای این دست از افراد، این بحران در ایالت‌های مختلف آمریکا تشدید نیز شده است. بسیاری از این شهروندان آمریکایی اقدام به «اجابت مزاج» در معابر عمومی شهر می‌کنند؛ این واقعیت، روی دیگر و تاریک شهرهایی است که در ابتدای امر، بسیار عالی به‌نظر می‌رسند اما زمانی که مجبور می‌شوید برای مدتی طولانی در آنها زندگی کنید، خود را نشان می‌دهد.در سال 2018 محله‌ «منهتن» در شهر نیویورک‌، کثیف‌ترین محله از حیث پراکندگی مدفوع انسانی در انظار و اماکن عمومی لقب گرفت.این معضل به قدری از اختیار مسئولان آمریکایی خارج و فراگیر شده است که آنها با صرف هزینه‌های سنگین به فکر راه‌اندازی گشت‌هایی افتاده تا محله به محله برای نظافت شهر و جمع‌آوری مدفوع اقدام کنند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/250652/بحرانی-کثیف-در-خیابان-های-آمریکا!
بستن   چاپ