پیام ویژه
اخبار ویژه روزنامه جمهوری اسلامی
یکشنبه 20 مرداد 1398 - 10:22:06 AM

پیام ویژه- *شورای اسلامی شهر ملایر در یک اقدام بدیع و متهورانه! بلوار 32 متری شهید مطهری این شهر را به نام بلوار مبل و منبت تغییر نام داد. براساس اخبار به دست آمده، شورای اسلامی شهر ملایر، کمیته نام‌گذاری خود را هم دور زده و بدون در نظر گرفتن اینکه نام‌گذاری و یا تغییرنام خیابان‌ها، کوچه‌ها و میادین از وظایف کمیته مذکور می‌باشد دست به این اقدام زده است. جالب‌تر اینکه کمیته انطباق فرمانداری در یک اقدام عجولانه مصوبه شورای اسلامی را تایید نموده است. این اقدام شورای اسلامی موج گسترده‌ای از اعتراضات نیروهای انقلاب را به‌ دنبال داشته است. از این قبیل تغییرات تاکنون چندین‌بار ازسوی این شورا اتفاق افتاده که نام شهدای جنگ تحمیلی را حذف کرده و خوشبختانه با اقدام و اعتراض بموقع مردم و نهادهای انقلابی مجبور به اصلاح نام‌های تغییریافته شده است.

*مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید: «مقامات ایران می‌دانند با چه کسی باید تماس بگیرند؛ پرزیدنت ترامپ منتظر تماس آنهاست. اگر مقامات ایران بخواهند درباره اینکه چگونه می‌توانند به عرصه جهانی بازگردند و اینکه چگونه می‌توان تحریم‌ها را لغو کرد حرف بزنند، دقیقاً می‌دانند که با چه کسی می‌توانند تماس بگیرند.» ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا درحالی مدعی است برای مذاکره با ایران اشتیاق دارد که اصلی‌ترین فرد مذاکره‌کننده طرف ایرانی یعنی وزیر امور خارجه ایران را تحریم کرده است!

*در تونس، یک وکیل همجنس‌گرا به نام «منیر بعتور» نامزد ریاست جمهوری شده و قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را دارد. تونس یک کشور اسلامی است و این اقدام منیر بعتور با واکنش شدید مردم مواجه شده است. رئیس‌جمهور تونس، ماه گذشته به‌طور ناگهانی فوت کرد.



http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/248334/اخبار-ویژه-روزنامه-جمهوری-اسلامی
بستن   چاپ