پیام ویژه
راهپیمایی بزرگ مردم ونزوئلا در حمایت از مادورو
شنبه 19 مرداد 1398 - 3:10:58 PM
اخبار ویژه - هزاران نفر از مردم ونزوئلا در حمایت از نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور این کشور و محکومیت اقدامات آمریکا از جمله مسدود کردن تمامی دارایی‌های کشورشان، در کاراکاس تظاهرات کردند.


هزاران نفر از مردم ونزوئلا در حمایت از نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور این کشور و محکومیت اقدامات آمریکا از جمله مسدود کردن تمامی دارایی‌های کشورشان، در کاراکاس تظاهرات کردند.
ونزوئلایی‌ها با سر دادن شعارهایی در محکومیت مداخلات و اقدامات آمریکا علیه کشورشان خواستار عدم مداخله آمریکا در امور داخلی کشورشان شدند. مردم ونزوئلا و ارتش این کشور بار‌ها حمایت خود را از دولت قانونی کاراکاس اعلام کرده‌اند. با این حال، آمریکا و متحدانش که از کودتا و جنگ خیابانی چیزی دستگیرشان نشده، در تلاش هستند با وضع تحریم‌های شدید و همچنین تحت فشار قرار‌دادن ارتش ونزوئلا، آنها را به قطع پشتیبانی از دولت مادورو وادار کنند.
رئیس‌جمهور ونزوئلا نیز اعلام کرد کاراکاس نامه‌ای را که میلیون‌ها ونزوئلایی علیه تحریم‌های آمریکا امضاء کردند به سازمان ملل متحد ارسال می‌کند. همزمان وزارت اطلاعات ونزوئلا تصریح کرد دولت این کشور در اعتراض به تحریم‌های جدید آمریکا که به قصد براندازی «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور قانونی اعمال شده، در گفت‌وگو با مخالفان در نروژ شرکت نمی‌کند. این وزارتخانه روز چهارشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد «مردم ونزوئلا دریافتند که چگونه رهبر مخالفان، خوان گوایدو، این اقدامات آمریکا را که برای حق حاکمیت ملی زیان‌آور است، ستوده و مورد تشویق قرار‌داد».
در حالی که برخی منابع روند گفت‌وگوها بین دولت و مخالفان را مثبت اعلام کرده بودند، اما «دونالد ترامپ» دوشنبه هفته گذشته دستور داد اموال مردم ونزوئلا در آمریکا توقیف شود. همچنین شهروندان ونزوئلایی از انجام هرگونه فعالیت تجاری با آمریکا منع شده‌اند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/248249/راهپیمایی-بزرگ-مردم-ونزوئلا-در-حمایت-از-مادورو
بستن   چاپ