پیام ویژه
حکم اعدام عوامل حادثه تروریستی صفی آباد دزفول تایید شد
يکشنبه 13 مرداد 1398 - 09:53:19
اخبار ویژه - پس از گذشت چهار سال از حادثه تروریستی ماه محرم در شهر صفی‌آباد دزفول، حکم بدوی پس از طی روند قضایی، ابلاغ و به تأیید دیوان عالی کشور رسید.
به گزارش مشرق ، بر این اساس دو نفر عامل اصلی جنایت تروریستی شهر صفی‌آباد دزفول به اتهام محاربه از طریق تشکیل گروهک تروریستی با هدف برهم زدن امنیت داخلی کشور و ارتکاب به قتل عمدی منجر، تهیه سلاح و مهمات جنگی، هدایت عملیات تروریستی منجر به شهادت و مجروحیت و شهادت پنج تن از شهروندان صفی‌آباد دزفول به مجازات اعدام محکوم شدند.
بیشتر بخوانید:
منافقین با اعضای خود چگونه برخورد می‌کنند؟ +عکس
همچنین سه نفر دیگر از این عناصر تروریستی به اتهام معاونت در محاربه، مشارکت در تشکیل گروهک تروریستی به قصد اقدام علیه امنیت ملی و پشتیبانی از این گروهک در اقدام تروریستی به حبس طویل المدت در تبعید به مدت 30 سال محکوم شدند.
در ماه محرم سال 1394 طی اقدام تروریستی، شهید بهمن رضایی و شهید حسین کریمی یگانه دو تن از جوانان شهر صفی آباد دزفول در هیأت عزاداری امام حسین (ع)به فیض شهادت نائل آمدند و سه تن دیگر زخمی شدند.
سربازان گمنام امام زمان (عج)، نهادهای امنیتی و دستگاه قضایی استان خوزستان چند روز بعد از این حادثه عوامل عملیاتی این گروه ترویستی را شناسایی و دستگیر کردند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/246955/حکم-اعدام-عوامل-حادثه-تروریستی-صفی-آباد-دزفول-تایید-شد
بستن   چاپ