پیام ویژه
تلاش مالک سوئدی نفتکش استنا ایمپرو برای بازدید از داخل آن
چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 09:40:53
اخبار ویژه - مالک سوئدی نفتکش «استنا ایمپرو» طی تماس‌های مکرر با مقامات ایرانی درخواست ملاقات با خدمه و بازدید از نفتکش را داده است.
به گزارش گروه اخبار سیاسی “ پایگاه خبری ” رخ ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مالک سوئدی نفتکش «استنا ایمپرو» گفته است همچنان منتظر دریافت پاسخ از مقامات ایرانی برای بازدید از خدمه نفتکش و شرایط داخلی آن است.
نفتکش استنا ایمپرو جمعه گذشته پس از نقض قوانین بین المللی دریایی و ورود به آب‌های کشورمان از سوی نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز متوقف شد و با 23 خدمه به سواحل بندر عباس منتقل شده و همچنان در این بندر است.
به رغم اینکه مقامات ایرانی در اطلاعیه‌های مختلف صحت و سلامت خدمه این نفتکش انگلیسی را اعلام کرده اند، مالک این نفتکش طی تماس‌های مکرر با مقامات ایرانی درخواست بازدید از خدمه و نفتکش را داده است.
شرکت استنا بالک همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما از 19 ژوئیه همچنان منتظر دریافت اجازه مقامات ایرانی برای بازدید از استنا ایمپرو و تایید ایمنی و رفاه خدمه بسیار ارزشمند این نفتکش هستیم.»
این شرکت همچنین مدعی شد همه اطلاعات لازم درباره مسیر و جهت حرکت این نفتکش در تنگه هرمز را برای مقامات ایرانی ارسال کرده است.
انتهای پیام/

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/242337/تلاش-مالک-سوئدی-نفتکش-استنا-ایمپرو-برای-بازدید-از-داخل-آن
بستن   چاپ