پیام ویژه
تشدید طرح نظارت‌های بهداشتی پیش از فرا رسیدن نوروز 1403در کیش
چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 11:54:48
پیام ویژه - رئیس مرکز بهداشت کیش از آغاز طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی از 15 اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان در کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اسدالله احمدی با بیان این که طرح سلامت نوروزی با هدف کنترل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی اجرا می شود گفت: این طرح از 15 اسفند سال جاری آغاز می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
احمدی از بازدید شش تیم 2 نفره بازرسی و نظارتی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و مسافران نوروزی در دو بخش صبح و عصر خبر داد و افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با سال نو و در راستای حفظ سلامت روزه داران، کارشناسان بهداشت محیط، ضمن بازدید از تمامی مساجد و حسینیه ها آموزش های لازم به دست اندرکاران پذیرایی در خصوص ارائه خدمات بهداشتی به روزه داران ارائه می شود.
رئیس مرکز بهداشت کیش گفت: بازدید از کارگاه های تولید زولبیا و بامیه، شیرینی پزی ها، رستوران ها، طباخی ها و عرضه کنندگان حلیم، آش و غذاهای ویژه ماه مبارک رمضان را از دیگر اقدامات کارشناسان مرکز بهداشت عنوان کرد. 
اسداله احمدی بر تشدید طرح نظارت های بهداشت محیطی بر اماکن عمومی تاکید و اظهار کرد: این طرح یا هدف ارتقای سلامت عمومی و پیشگیری از بروز بیماری های قابل انتقال از طریق آب و غذا توسط بازرسان بهداشت محیط انجام می شود.
گفتنی است، شهروندان و مسافران می توانند سئوالات، شکایات، نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه 190ثبت کنند و یا با شماره تلفن های 44423311-076 و 09347690199 (مرکز بهداشت کیش) تماس بگیرند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/1467975/تشدید-طرح-نظارت‌های-بهداشتی-پیش-از-فرا-رسیدن-نوروز-1403در-کیش
بستن   چاپ