پیام ویژه
راهنمای خرید گوشی برای انواع نیازها و بودجه‌ها
دوشنبه 13 آذر 1402 - 4:10:00 PM
پیام ویژه - مجله دیجی کالا / در این ویدیو قصد داریم چندین گوشی را برای نیازها و بودجه‌های مختلف معرفی کنیم. بنابراین اگر این روزها به فکر خرید گوشی جدید هستید، این ویدیو را از دست ندهید.
اگر طرفدار گوشی‌های شیائومی هستید، به بازی Call Of Duty علاقه زیادی دارد و می‌خواهید حداکثر 20 میلیون تومان هزینه کنید، باید به سراغ گوشی شیائومی 13T بروید که برای این دسته از کاربران بدون شک ارزش خرید بالایی دارد.
برای افرادی که کیفیت دوربین اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌خواهند حداکثر 15 میلیون تومان هزینه کنند، گلکسی A54 یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود که در بازار ایران هم به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است.
بازار
در صورتی که بودجه حداکثر 40 میلیون تومانی در اختیار دارید و می‌خواهید یک آیفون پرچم‌دار بخرید، می‌توانید سراغ آیفون 13 بروید.
بسیاری از سالمندان هنوز میانه خوبی با گوشی‌های هوشمند ندارند. اگر دنبال خرید یک گوشی بسیار ارزان برای این دسته از افراد هستید، ردمی A2 پلاس بدون شک یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار ایران محسوب می‌شود.
برای کسی که دنبال خرید گوشی تا قیمت 10 میلیون تومان است و می‌خواهد این گوشی از نظر ویژگی‌های مختلف مشکل خاصی نداشته باشد، گلکسی A34 می‌تواند به‌خوبی نیازها را برآورده کند.
اگر فرزند شما به شدت به گیمینگ علاقه دارد و می‌خواهید یک گوشی بسیار ارزان برای بازی کردن خریداری کنید، ریلمی Narzo 50 بدون شک حرف زیادی برای گفتن دارد زیرا از یک چیپست بسیار خوب برای گیمینگ بهره می‌برد.
گوشی گلکسی S23 اولترا هم برای کاربرانی مناسب است که می‌خواهند تا 50 میلیون تومان هزینه کنند و از همه نظر می‌خواهند از یک پرچم‌دار همه‌فن‌حریف بهره ببرند.
در نهایت باید گوشی ناتینگ فون 2 را برای کاربرانی معرفی کنیم که می‌خواهند از یک گوشی بسیار جذاب و خاص استفاده کنند و دوست ندارند گوشی خود را در دست افراد زیادی ببینند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/1436032/راهنمای-خرید-گوشی-برای-انواع-نیازها-و-بودجه‌ها
بستن   چاپ