ژاپن به تاکتیکهای تجاری گوگل معترض شد
خواندنی ها
بزرگنمايي:
پیام ویژه - رگولاتور ضد انحصارطلبی ژاپنی با اعلام اینکه گوگل از تاکتیکهایی استفاده میکند که توانایی شرکت «یاهو ژاپن» برای رقابت در تبلیغات جستوجوی هدفمند را محدود کرده است، وعده داد به نظارت بر این شرکت آمریکایی ادامه میدهد.
کمیسیون تجارت منصفانه ژاپن اعلام کرد از سال 2015 تا 2022، آلفابت (شرکت مادر گوگل)، مانع دسترسی شرکت «یاهو ژاپن» به فناوری مورد نیاز برای دریافت درآمد تبلیغات هدفمند از جستوجو در دستگاههای تلفن همراه شد. آلفابت رفتار خود را به محض جلب توجه رگولاتور ژاپن به این شیوه، تغییر داد و قول داد به «یاهو ژاپن»، دسترسی به فناوری تبلیغات هدفمند مبتنی بر کلمات کلیدی را فراهم کند.
سایکو ناکاجیما از مقامات کمیسیون تجارت منصفانه ژاپن، به خبرنگاران گفت: اقدامات گوگل، تاثیر قابل توجهی در محدود کردن رقابت داشت. شرکت «یاهو ژاپن»، زیرمجموعه شرکت LY است که اپلیکیشن پیامرسان «لاین» را اداره میکند. ناکاجیما اظهار کرد: این دیدهبان، به نظارت بر اوضاع ادامه خواهد داد و این حق را برای خود محفوظ نگه میدارد که تحقیقات خود را در خصوص گوگل بازگشایی کند.
-
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۳:۱۰
-
۱۶ بازديد
-
-
پیام ویژه
لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/1477787/