پیام ویژه

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/1477377/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سکته دلاری قیمت مسکن

مدیرعامل سابق گوگل زمانی به فکر خرید تیک تاک بوده است

دفاع تمام قد رویانیان از «طرح نور» / چرا وقتی پلیس به بی حجاب ها تذکر می‌دهد ناراحت می‌شوند؟ بگویند چشم!

پالایشگاه گاز پارسیان و دانشگاه علم و صنعت یک تفاهم‌نامه و یک قرارداد امضا کردند

هشدار نارنجی هنوز پابرجاست، ترجیحا در فضای باز نباشید

گوشی گیمینگ اقتصادی 2024 ریلمی در راه است

درآمد هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران از قـطع درختان

نشست تخصصی شرکت نفت و گاز پارس برگزار می‌شود

پایان گروگانگیری آتشین در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم تهران

جاری شدن سیل در خیابان‌های بردسکن

مصرف انرژی در ایران بیش از 2 برابر استاندارد جهانی

اندروید 15 تجربه فیلمبرداری گوشی‌ها را بهتر می‌کند؟

حق همسایگی را به جا آورید

صرفه‌جویی 1.2 میلیارد یورویی در طرح توسعه پالایشگاه تهران با خرید سهام کنترلی پتروشیمی شازند

ایمن‌سازی تأسیسات؛ مهم‌ترین برنامه شرکت پایانه نفتی ایران در سال 1403

افزایش بی‌رویه مصرف، ظرفیت‌های صادراتی گاز ایران را از بین‌ می‌برد

کشف 3.5 میلیون لیتر سوخت قاچاق تنها در یک فقره عملیات ویژه در 2 استان جنوبی کشور

جزیره‌ی خوشمزه‌ها/ اولین گردهمایی بزرگ سرآشپزهای ایرانی در کیش

به زیر آب رفتن یک روستا در خراسان رضوی

گوشی پرچمدار خوش‌قیمت؛ مشخصات آیکو نئو 9S پرو پلاس لو رفت

نهر صفر مرزی بین ایران و عراق

بازگشت به محدودسازی تنش

ریزش سقف ایران‌مال پس از بارندگی شدید و آبگرفتی در این مرکز خرید

عماد باقی نوشت: ارزش جان مردم

وزیر نفت با دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز دیدار کرد

ضرورت توجه به هوش مصنوعی برای ایجاد مزیت رقابتی در صنعت نفت

شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با صندوق پژوهش و فناوری نفت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

فوت مادر و فرزند 10 ساله در پی برخورد با قطار

دستگیری سارقان مسلح در مازندران

دستور مسکنی رئیس جمهور به بانک‌ها

شبه‌گفت‌وگو تا کی؟

جلوگیری از انحراف روزانه 8 میلیون لیتر گازوئیل با راه‌اندازی سامانه تخصیص نفت‌گاز براساس اسناد حمل برخط

جامعه نیازمند نقش زنان در صنعت و فناوری است

توصیه‌های پلیس به زائران خانه خدا

هدیه دولت به بازار اجاره؛ سامانه خودنویس به داد مستاجران می رسد؟

نماینده تبریز: لایحه حجاب جز بدبینی به دین در برخی اقشار فایده ای ندارد

تأمین 5800 قلم کالابه ارزش 12 هزار میلیارد ریال در نفت و گاز گچساران

آمادگی ایران برای امضای توافق‌نامه همکاری با کمیسیون انرژی اتحادیه آفریقا

روز شنبه به‌عنوان روز تعطیل تعیین شد

تابستانی گرم در راه است

آتش‌سوزی در فرودگاه لاهور پاکستان؛ پرواز حجاج به تعویق افتاد

ایمپلنت مغزی نورالینک در انسان دچار اختلال شد

رهاورد نمایشگاه بین‌المللی مشارکت در اجرای طرح‌های ملی است

کاهش 43 درصدی کربن تا افق 2030

آفریقا پس از خاورمیانه بزرگترین صادرکننده گاز خواهد شد

بارندگی شدید و آب گرفتگی معابر شهری خراسان‌شمالی

وزیر اقتصاد: رکورد ورود سرمایه خارجی به کشور شکسته شد

استقبال کشورهای آفریقایی از حضور ایران برای توسعه صنعت نفت و گاز این قاره

اطلاعیه مدیریت امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران درباره پرونده بابک زنجانی

پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه فنی و حرفه‌ای تهران تفاهم‌نامه علمی امضا کردند